Načini plaćanja
1. Pouzećem
2. Uplata na tekući račun kompanije:
RA&CO Ilije Ognjanovića 4/11, Novi Sad
računi: 165-7012952079-33 Addiko banka
160-6000000845984-05 Intesa bank
3. Online na sajtu
Troškovi dostave proizvoda
Za porudžbine preko 3000 dinara dobijate besplatnu isporuku na teritoriji cele Srbije.
Za isporuke manje vrednosti od 3.000 dinara platićete i troškove dostave.
Cena po jednoj pošiljci – 250,00 din
PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.
Vreme isporuke
Rok za isporuku je 2-4 dana u zavisnosti kada ste potvrdili porudžbinu. Porudžbine ponedeljak – četvrtak do 12h uglavnom bivaju dostavljene u naredna 2 dana, a porudžbine potvrdjene u petak posle 12h. budu dostavljene najranije u naredni utorak.
Sva odgovore u vezi porudžbina možete dobiti pozivom na 0659608008.
Uslovi kupovine
Poštovani korisnici, molimo vas da pažljivo pročitate sledeće uslove kupovine.
Postupak i uslovi kupovine i prodaje na www.erestan.rs internet prodajnom mestu definisani su sledećim parametrima: narudžbinom, plaćanjem, slanjem robe i dostavom.
Sve cene su izražene u dinarima (RSD) sa uračunatim PDV-om.
Naručivanje robe putem sajta
Naručivanje robe na www.erestan.rs internet prodajnom mestu može se vršiti 24 časa na dan sedam dana u nedelji.
Roba se naručuje elektronskim odabirom određenog proizvoda (artikla) i njegovim dodavanjem u potrošačku korpu klikom na dugme „Poruči“.
Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac konačno potvrdi narudžbinu klikom na dugme „Naruči“ u poslednjem koraku na strani za slanje porudžbine.
Erestan ima obavezu da isporuči sve naručene proizvode kojih u trenutku porudžbine ima na zalihama.
Ukoliko Erestan nije u mogućnosti da isporuči bilo koji od naručenih proizvoda, kontaktiraće kupca robe po pitanju zamene poručene robe ili otkazivanja porudžbine, putem e-pošte. Svi ostali naručeni proizvodi će biti isporučeni u skladu sa ovim uslovima i pravilima.
Erestan ne odgovara kupcu za bilo kakvu vrstu eventualno nastale štete, zbog nemogućnosti da isporuči bilo koji od naručenih proizvoda.
Naručivanje robe putem maila
Ukoliko iz bilo kog razloga niste u mogućnosti da izvršite porudžbinu putem sajta, možete to učiniti i mailom na racoerestan@gmail.com
Važno: Ukoliko porudžbinu vršite putem interneta obavezno ostavite kontakt telefon. Naša prodajna služba kontaktiraće vas u najkraćem mogućem roku radi potvrđivanja porudžbine.
Načini plaćanja
Pouzećem (kurirskoj službi BEX prilikom uručenja paketa).
Otprema robe
Naručena roba će biti spakovana u skladu sa pravilima kurirske službe, tako da se normalnim rukovanjem pri transportu ne može oštetiti.
Erestan nije odgovoran za gubitak ili eventualnu štetu nastalu usled okolnosti koje su izvan kontrole kompanije koja pruža usluge kurirske službe.
Dostava robe
Dostava robe se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije putem kurirske službe „BEX“, direktno na adresu kupca.
Dostava robe se ne vrši u toku vikenda ili državnih praznika.
Uobičajeno vreme isporuke je najkasnije u roku od 2 (dva) radna dana od obaveštenja naše prodajne službe o potvrdi porudžbine.
Erestan nije odgovoran za eventualnu štetu nastalu zbog kašnjenja u dostavi robe od strane kurirske službe do krajnjeg kupca.
Otkazivanje pošiljke
Kupac može da otkaže bilo koju pošiljku bez naplate dodatnih troškova ukoliko ta pošiljka nije ušla u proces pakovanja i pripreme za slanje.
Za detaljnije informacije pišite nam na mail: racoerestan@gmail.com
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, RA&CO Erestan je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice“
Ovim Vas želimo upoznati sa našim pravilima u vezi sa prikupljanjem, korišćenjem i otkrivanjem ličnih podataka koje dobijamo od korisnika Veb lokacije.
Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Vaše lične podatke koristimo samo za promociju i unapređenje Web lokacije. Korišćenjem Sajta, pristajete na prikupljanje i korišćenje informacija u skladu sa ovom politikom. Prikupljanje i upotreba informacija tokom korišćenja naše web stranice, možemo tražiti da nam dostavite određene lične informacije koje se mogu koristiti za kontakt ili identifikaciju. Lično, podaci koji se mogu identifikovati mogu sadržavati, ali nisu ograničeni na vaše ime („Lične informacije“). Podaci o evidenciji kao i mnogi operateri sajta, mi prikupljamo informacije koje vaš pregledač šalje kad god posetite našu web lokaciju . Ovi podaci dnevnika mogu sadržavati informacije kao što su Internet protokol računara („IP“) adresa računara, vrsta pregledača, verzija pregledača, stranice našeg websajta koje posećujete, vreme i datum posete, vreme provedeno na tim stranicama i druga statistika. Pored toga, možemo koristiti usluge trećih strana kao što je Google Analitics koje to prikupljaju, prate i analiziraju … Možemo koristiti vaše lične podatke da vas kontaktiramo sa biltenima, marketinškim ili promotivnim materijalima i drugim informacijama. Kolačići (cookies) su datoteke sa malim količina podataka, koja može uključivati anonimni jedinstveni identifikator. Kolačići se šalju vašem pregledaču sa web lokacije i čuvaju se na čvrstom disku vašeg računara. Kao i mnogi web sajtovi, koristimo „kolačiće“ za prikupljanje informacija. Možete da uputite pregledač da odbije sve kolačiće ili da naznači kada se kolačić šalje. Međutim, ako ne prihvatate kolačiće, možda nećete moći da koristite neke delove naše web stranice. Sigurnost vaših ličnih podataka za nas je važna, ali imajte na umu da nijedan način prenosa putem Interneta ili način elektronskog skladištenja nisu 100% sigurni. Iako se trudimo da koristimo komercijalno prihvatljiva sredstva za zaštitu vaših ličnih podataka, ne možemo garantovati njegovu apsolutnu sigurnost. Ova politika privatnosti stupa na snagu 01.02.2021. i ostaće na snazi osim u pogledu bilo kakvih promena njenih odredaba u budućnosti, koje će biti na snazi odmah nakon što budu objavljene na ovoj stranici. Pridržavamo pravo da ažuriramo ili izmenimo našu Politiku privatnosti u bilo kom trenutku i trebalo bi da je povremeno proveravate. Vaša kontinuirana upotreba usluge nakon što na ovoj stranici objavimo bilo kakve izmene Politike privatnosti predstavljaće vašu potvrdu o izmenama i vašu saglasnost da se pridržavate i obavezujete izmenjena Politika privatnosti. Ako unesemo bilo kakve značajne izmene u ovu Politiku privatnosti, obavestićemo vas bilo putem adrese e-pošte koju ste nam dostavili ili stavljanjem istaknutog obaveštenja na našu web lokaciju. Kontaktirajte nas Ako imate bilo kakvih pitanja o ovoj politici privatnosti.
Kreirali smo ovaj dokument kako bismo pokazali svoju posvećenost zaštiti privatnosti registrovanih korisnika sajta erestan.rs
Preporučujemo da pročitate politiku zaštite privatnosti pre nego što počnete da koristite sajt.
Korišćenjem sajta erestan.rs, podrazumeva se da ste pročitali i razumeli politiku zaštite privatnosti. Ukoliko se ne slažete u potpunosti s njima, nemojte koristiti ovaj sajt.
Sajt prikuplja lične informacije i skladišti ih na serveru, ne zloupotrebljava ih, ne deli niti prodaje trećim licima.
Prikupljaćemo informacije za ličnu identifikaciju, kao što su ime i prezime, grad, država, poštanska adresa, broj mobilnog telefona, e-adresa, koje ćete ostavljati na ovom Sajtu prilikom kupovine Erestan kapsula.
Ovaj sajt nije namenjen za dečju upotrebu i molimo vas da deca ne dostavljaju informacije za ličnu identifikaciju putem ovog Sajta.
erestan.rs prikuplja i informacije o IP adresi i razne varijable okoline.
• Informacije o IP adresi predstavljaju informacije koje Web pregledač prosleđuje našim serverima, šaljući na taj način podatke o našoj URL adresi.
• „IP adresa“ je broj koji koriste računari na mreži da bi identifikovali vaš računar i poslali mu podatke .
• „Variable okoline“ obuhvataju, između ostalog, domen sa koga pristupate Internetu, vreme pristupanja Sajtu, tip Web pregledača i operativnog sistema ili platforme koja se koristi, Internet adresu Web sajta koji ste napustili kako biste posetili ovaj Sajt, nazive stranica koje posećujete dok ste na ovom Sajtu.
Te informacije se prikupljaju za interne potrebe, na primer, za povećanje bezbednosti Web sajta, za otkrivanje rasprostranjenih demografskih trendova i za poboljšanje iskustva prilikom korišćenja ovog Sajta.
Sajt može sadržati linkove ka drugim sajtovima kojima ne upravlja erestan.rs
Osnovni podaci o firmi:
RA&CO D.O.O.
Maticni broj: 20663138
PIB: 106703262
Ilije Ognjanovića 4/11, Novi Sad, Srbija
Pravilnik o načinu rešavanja reklamacija kupaca
Član 1.
Pravilnikom se bliže uređuju postupak i način rešavanja reklamacija kupaca u slučaju neisporuke naručenih proizvoda.
Član 2.
RA&CO d.o.o. prodaje svoje proizvode na malo putem interneta tako da vodi računa o pravima potrošača na zaštitu u slučaju neispunjavanja obaveza od strane firme prodavca.
Član 3.
Kupac ima pravo na reklamaciju u skladu sa odredbama ovog pravilnika i Zakona o zaštiti potrošača.
Prava i obaveza potrošača
Član 4.
Potrošač mora biti upoznat sa pravilnikom i načinom reklamacija, kao i ostalim članovima Pravilnika,
a u skladu sa Zakonom o zaštiti prava potrošača.
Član 5.
Kako bi imao pravo na reklamaciju kupac mora dostaviti bilo kakakv dokaz o kupovini proizvoda kompanije
RA&CO na sajtu erestan.rs
Član 6.
Kupac nema pravo na reklamaciju ako nema dokaza o plaćanju proizvoda tj. kupovini na sajtu erestan.rs kao i ako proizvod nema nedostataka , ili su isti nastali greškom kupca.
Član 7.
Potrošač ima pravo da na sajtu erestan.rs obavlja kupovinu robe, pravo na informisanost u okviru obaveze i mogućnosti prodavca da mu pruži informaciju o vrsti robe koju prodaje, osnovnim karakteristikama proizvoda, pravo na reklamaciju, naročito o mestu prijema i načinu postupanja kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošača po osnovu nesaobraznosti robe na način regulisan ovim Pravilnikom i zakonskim propisima.
Obaveze RA&CO d.o.o.
Član 8.
RA&CO d.o.o. je u obavezi da za kupljenju robu preko sajta erestan.rs izda fiskalni račun sa svim propisanim elementima.
Član 9.
RA&CO d.o.o. poštuje odredbe zakonskih propisa koji se odnose na zaštitu zdravlja i sigurnost potrošača.
Postupak reklamacije
Član 10.
Potrošač reklamaciju može izjaviti elektronskim putem na adresu racoerestan@gmail.com .
Potrošač reklamaciju može izjaviti isključivo uz dostavu fiskalnog isečka,
odnosno računa o kupljenoj robi, ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa…).
Član 11.
RA&CO d.o.o. je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronski, odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
Odgovor RA&CO d.o.o. na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije.
Rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije.
Ukoliko RA&CO d.o.o. iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u navedenom roku, dužan je da o produženju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciju primljenih reklamacija.
Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Član 12.
RA&CO d.o.o. je dužan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje
1 godinu od dana podnošenja reklamacije potrošača.
Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u elektronskom obliku i sadrži podatke o podnosiocu i datumu prijema reklamacije, podatke o robi (naziv,cena), kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru potrošaču, datumu dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije.
Član 13.
Potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti robe, ima pravo da zahteva od prodavca zamenu proizvoda,
ili da traži povraćaj novca. Svaka zamena se mora izvršiti u primerenom roku i bez značajnijih neugodnosti za potrošača,
uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje ju je potrošač nabavio.
Član 14.
Potrošač je dužan da se pridržava svih uputstava iz deklaracije i uputstva za upotrebu u pogledu namenske upotrebe proizvoda.
Član 15.
Potrošač nema pravo na reklamaciju, ako je nedostatak na proizvodu nastao njegovom krivicom.
Član 16.
O odluci o reklamaciji ovlašćeno lice obaveštava potrošača pisanim putem,
slanjem obaveštenja preporučenom poštom ili elektronskim putem.
Član 17.
Ovlašćeno lice za rešavanje reklamacija može doneti odluku:
1. Da se kupljena roba zameni novom
2. Da se vrati plaćeni iznos kupcu prema fiskalnom isečku
Član 18.
Svi troškovi koji nastanu po osnovu osnovane reklamacije padaju na teret RA&CO d.o.o.
Ukoliko se ispostavi da je reklamacija neosnovana, troškove dostave u slučaju vraćanja proizvoda snosi Kupac.
Ovlašćenja i odgovornosti
Član 19.
Ukoliko prodavac i potrošač ne mogu da reše potrošački spor rešavanje spora je u nadležnosti nadležnog suda.
Ukoliko dođe do spora preko nadležnog suda ili spor bude pokrenut na osnovu prijave nadležnog inspektora zbog nepravilnog i neblagovremenog postupka prema potrošaču (kupcu), odgovorno lice u smislu ovog Pravilnika je ovlašćeno lice RA&CO d.o.o., u zavisnosti od konkretnih okolnosti svakog pojedinačnog slučaja.
Član 20.
Potrošač mora biti obavešten o obimu, uslovima i načinu reklamacije robe koju je kupio preko internet sajta erestan.rs kao i gde i kome se podnosi reklamacija i ostalim odredbama Pravilnika.
Pravo na odustajanje
U skladu za važećim Zakonom o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br.62/2014, 6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon) obaveštevamo vas o sledećem:
Obrazac izjave o odustanku od ugovora se dostavlja na e-mail adresu: racoerestan@gmail.com
ili na adresu firme: RA&CO d.o.o. Ilije Ognjanovića 4, 21000 Novi Sad.
Proizvodi moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, mora biti priložen originalan račun i obrazac
– izjava o odustanku od ugovora.
Potrošač nema pravo na odustanak od ugovora prema Članu 37. tačka 5 Zakona o zaštiti potrošača ukoliko je roba koja je isporučena zapečaćena, a otpečaćena je nakon isporuke te se s toga ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga.
Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata RA&CO d.o.o. Ako potrošač ostvari pravo na odustanak od ugovora, smatra se da ugovor nije zaključen i nastaju obaveze iz čl.34 i 35 ovog zakona. RA&CO d.o.o. je dužan da izvrši povraćaj uplata koje je primio od potrošača po osnovu ugovora o prodaji robe koji se zaključio preko internet sajta,uključujući i troškove isporuke a najkasnije 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. RA&CO d.o.o. vrši povraćaj plaćanja koristeći ista sredstva koje je potrošač koristio. RA&CO d.o.o. nije dužan da izvrši povraćaj dodatnih troškova koji su posledica izričitog zahteva potrošača za dostavu koja odstupa od najjeftinije uobičajene dostave koju je ponudila RA&CO d.o.o.
RA&CO d.o.o. može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu Lama d.o.o. u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.Potrošač je dužan da vrati robu RA&CO d.o.o.,
bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac- Izjavu o odustanku od ugovora
Obrazac Izjave o odustanku od ugovora možete preuzeti ovde i kada popunite pošaljite nam formular mejlom.
Hvala Vam na poverenju.
Reklamacije i politika privatnosti:
Proizvod:
